måndag 25 maj 2009

Diskussionslistan tillgänglig!

Efter många om och men så ska diskussionslistan fungera. Det är en liten aning komplicerat att registrera sig på den, men nu ska det fungera.

För att bli med på listan gör du följande:
1. Registrerar dig på http://lists.topica.com/
2. Ser till att du verifierar din mail
3. Går till http://lists.topica.com/lists/214hp samtidigt som du är inloggat på topica
4. Klickar på "Join"
5. Väljer hur du vill följa listan

Sen är det klart! För att skicka ett medelande till alla på diskussionslistan när du väl är med, maila till 214hp@topica.com .

Låt försnacket börja! Nu är det inte långt kvar!
//
Anna

2 kommentarer:

  1. Jag förstod inte riktigt men jag blev medlem och det som står i inlägget så tryckte jag på Join (eller nåt)men jag vet inte vad jag gjorde då xd

    SvaraRadera
  2. adrita:
    Hm. Om du har lyckats bli medlem på listan så bör du ha fått ett par mail du då den används en del. Dessutom så ser jag vilka mailadresser som är med på listan när jag loggar in, du kan skicka ett mail till mig om du vill( Eriskay91 at gmail.com ) så kan jag bekräfta om du är på den eller inte.
    Hoppas att det fungerar! ^^

    SvaraRadera