måndag 1 juni 2009

Nu kör vi!

... tre, två, ett, läs!

Nu är det juni och det är bara att kasta er över De vises sten på valfritt språk!

Nedräkningen inför här till höger har nått noll och nu finns två nya nedräkningar över den. Den översta räknar ned alla de 214 dagarna till den första januari när den sista läsmånaden tar slut och den mitt emellan räknar ned till i juli då vi går vidare med Hemligheternas kammare. Läss gärna in dem på er sida eller blogg, koderna finns här!

Diskussionslistan verkar fungera fint och den rekommenderas varmt. Nu kan vi börja prata om hur det känns att läsa om boken igen, peka ut roliga detaljer, förklara teorier, dela med oss av läsupplevelser eller något annat om boken!

Nu ska jag gå och läsa de första sidorna i boken.
//
Anna


EDIT: nedräkningarna bråkar med mig. Jag får inte till tidszonen på nedräkningen för hela lästiden men det är tillfäligt fixat med att sätta den till en timme innan slutet, varför nu det fungerar. Jag ska åtgärda det permanent senare och då uppdateras koden så då behöver man kopiera den på nytt.
EDIT 2: Nu är det fixat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar